Cum si de ce poti „captura” mai multe e-mailuri spre blogul tau?

Atunci cand ai un blog, este foarte important sa te gandesti si la newletter, adica la numarul de oameni inscrisi prin e-mail. Dar oare cum poti atrage tot mai multi oameni si sa maresti numarul de inscrisi la ora la care din ce in ce mai multe persoane se bat pentru a capta atentia cititorilor?

Cei care lucreaza in domeniul e-commerce stiu un lucru foarte bine- „The money is in the list”. Dar nu este atat de evident de cei care sunt bloggeri. E-mailul ramane un canal marketing foarte ieftin si foarte eficient.

O comunitate care iti apartine.

Esti cu siguranta la curent cu moda Influencerilor pe retelele sociale? Instagram si Tik Tok mai recent… in realitate acesti influenceri sunt extrem de dependenti de aceasta platforma pe care si- au construit comunitatea lor.

Un e-mail iti asigura o comunitate care este a ta. Si esti liber sa comunici asa cum vrei si cum vrei cu comunitatea ta.

Un alt mare avantaj al unui e-mail- este faptul ca poti stapani sau administra toate statisticile. Pentru fiecare din campaniile tale de pe e-mail poti sa ai detalii cu privire la fiecare click sau fiecare call-to-action pe care l-ai inserat, etc.

Cum poti maximiza nivelul de capturare pentru e-mail.

Prefer formularele si nu butoanele. Primul lucru pe care trebuie sa il faci atunci cand vrei sa ai mai multe e-mailuri inscrise este ca pe fiecare pagina a ta este posibil ca lumea sa se inscrie la newslettere. Daca folosesti un side-bar, trebuie sa te asiguri ca ai un widget „inscriere la newletter”. Daca nu folosesti un side-bar, trebuie sa verifici daca poti insera optiunea call-to-action usor cu un plugin precum intrigger, foarte simplu si foarte eficient de utilizat.

In orice caz, trebuie sa eviti cu orice pret o pagina pentru inscrierea la newsletter sau butoane care sa trimita la aceasta pagina. In termeni de conversiune, acest lucru te poate costa destul de scump.

Foloseste pop-upuri. Un subiect destul de controversat. Acest lucru te poate costa anumiti vizitatori, care pot „fugi” la primul pop-up, la al doilea, etc.

Trebuie sa gasesti un echilibru, sa gestionezi inteligent lucrurile si sa nu trimiti pop-upuri, cate trei pe minut, de exemplu. Poti miza de altfel pe unele instrumente precum OptinMonster sau WisePops care sunt de mare ajutor.

Ofera ceva in schimbul e-mailurilor. Poti propune de exemplu un cadou de bun venit celor care aleg sa se inscrie la newsletter.

In orice caz, vei obtine trafic la cele mai mici costuri. Poti estima ca traficul tau de e-mail reprezinta 1% din lista ta de contacte. Daca ai 1000 de vizitatori pe luna:

  • a doua luna vei genera 10 vizitatori in plus, adica echivalentul unui articol la inceputurile sale.
  • a treia luna poti genera 20 de vizitatori suplimentari, adica echivalentul a doua articole.
  • in a 11-a luna ai generat deja 100 de vizitatori in plus pe luna. Adica traficul tau a crescut deja cu 10%.

 

 

 

Stai la curent cu stirile zilei de pe ucoz.ro. Iar daca vrei permis de conducere, incearca www.ChestionareAuto.ro.

Lasă un răspuns