Vrei sa iti deschizi o afacere, ai actele gata si tot ce iti mai trebuie pentru a da startul afacerii este aparatura setata corect?
Ce trebuie sa stii despre aparatura fiscala pe care urmeaza sa o achizitionezi?
In primul rand ca nu orice fel de casa de marcat sau sertar de bani este bun pentru afacerea pe care o ai. Iar, un lucru este clar, nu orice casa de marcat isi merita banii. Trebuie sa fii foarte atent la raportul calitate-pret atunci cand vine vorba despre achizitia pe care urmeaza sa o faci.
Primul pas este sa o faci o mica cercetare de piata, fie prin magazine, fie pe site-urile de specialitate in legatura cu cele mai bune preturi pentru case de marcat.
Totusi, cum stabilim care este cel mai bun pret pentru o casa de marcat, in functie de afacea pe care o detii?
In primul rand trebuie sa stii tot ce implica sau va implica afacerea ta. Spre exemplu, daca ai un restaurant poti folosi o casa de marcat clasica, insa daca iti doresti pe viitor sa adaugi un serviciu de livrari la domiciliu de preparare culinare, vei avea nevoie si de o casa (sau mai multe) de marcat protabila. Asadar, trebuie sa te gandesti din start cum o sa investesti in doua tipuri de casa de marcat, amandoua necesare afacerii tale.
Apoi, trebuie sa luam in calcul serviciul de fiscalizare pentru casa de marcat, pentru ca nu toate sunt la fel sau complete. Iar daca este necesar acest serviciu pentru doua tipuri de casa de marcat, atunci trebuie sa cautam cele mai bune oferte in acest sens.
A doua caracteristica importanta a unei case de marcat este numarul produselor care pot fi inregistrate. O casa de marcat buna, poate inregistra minimum 2500 de produse. Acesta este, in fapt, unul dintre cele mai importante aspecte, indiferent de afacerea pe care o detii (mica sau mare), casa ta de marcat trebuie sa poata fi folosita chiar sic and afacerea se extinde. Ar fi putin prea costisitor sa tot schimbi casa de marcat de la an la an.
In cele din urma, ajungem la caracteristicile fizice ale casei de marcat: mica, mare, portabila si cate dizpozitive periferice (imprimanta fiscala, sertar de bani) poate sustine. Desigur, acestea se aleg in functie de locul fizic al afacerii tale si spatiul pe care il ai la dispozitie pentru casa de marcat, imprimanta si sertarul de bani.
Asadar, o data ce am ales marimea, numarul de produse si programme pe care le poate sustine casa de marcat, trebuie inceputa o cercetare de piata pentru a vedea cea mai buna optiune la un pret profitabil.
Foarte tare articolul, multumesc pentru sfat.