Top 10 produse de birotica și papetarie necesare la startul unei afaceri

birotica si papetarie

Startul unei afaceri poate sa fie un pas greoi pe care multi nu reusesc sa il faca cu succes. De cele mai multe ori, esecul afacerilor este cauzat de partea financiara: prea multe cheltuieli si un plan de afaceri care nu a fost facut bine.

Din pacate, nu pot fi evitate cheltuielile, insa trebuie sa fie tinute sub control. Exista anumite lucruri, cum ar fi anumite produse de birotica si papetarie, care sunt indispensabile si exista unele achizitii, cum ar fi un birou mai mare si mai scump sau un sediu foarte spatios, care pot astepta pana in momentul in care afacerea incepe sa creasca.

Pentru cei care se afla la inceputul unui business si doresc sa isi administreze banii cat mai corect, cei de la papetarie.ro au creat o lista cu cele mai utile produse birotica pentru afaceri aflate la inceput de drum.

Care sunt cele mai importante 10 produse de birotica?

  1. Hartie alba. Simpla hartie alba isi poate gasi utilitatea in extrem de multe situatii: pentru printarea facturilor, pentru scrierea unor notite sau chiar pentru ambalarea anumitor produse. Este un produs de birotica ieftin care nu trebuie sa lipseasca din absolut niciun birou. Click aici pentru toata lista de obiecte necesare pe un birou.
  2. Clipboard-uri. Acolo unde exista hartie alba trebuie sa exite si un clipboard, deoarece ofera suportul perfect pentru scris si poate fi purtat cu usurinta dintr-o parte in alta.
  3. Folii pentru protectia documentelor. Orice business emite si primeste documente importante pe hartie, pe care trebuie sa le protejeze foarte bine. Este adevarat ca in ultima vreme documentele au ajuns sa fie stocate foarte bine si online, insa au inca un rol important. Tocmai de aceea, trebuie sa fie protejate prin folii speciale.
  4. Mape pentru protectia documentelor. Un grad de protectie in plus poate fi obtinut prin mape destinate protectiei.
  5. Agende. Pentru antreprenorii care nu se inteleg foarte bine cu agendele electronice de pe telefon sau de pe laptop, o agenda poate sa fie extrem de utila. Se poate opta pentru o agenda mica, de buzunar, in care sa se ia toate notitele necesare de-a lungul zilei.
  6. Un capsator. Este un accesoriu extrem de util pentru organizarea foarte buna a documentelor.
  7. Un decapsator. Se poate dovedi foarte util atunci cand niste documente capsate trebuie sa fie copiate sau pur si simplu trebuie sa fie organizate altcumva.
  8. Instrumente de scris. Pixuri, creioane, stilouri, toate trebuie sa fie prezente intr-un numar mare pe orice birou din orice business. Este bine sa se opteze pentru pixuri de culoare albastra, de cat mai buna calitate, atunci cand este necesara completarea unor documente importante si pentru pixuri si creioane colorate pentru evidentierea anumitor idei.
  9. Cosuri pentru hartie. Nu toate documentele sunt importante. Unele ajung sa fie simple ciorne si trebuie aruncate. Pentru o organizare cat mai buna, este necesar sa existe niste cosuri de hartie.
  10. Un whiteboard. Pentru business-urile in care exista mai multi angajati, un whiteboard poate fi cea mai buna achizitie. Cu acesta se pot face prezentari excelente intr-un mod cat mai ieftin.

Atunci cand se achizitioneaza produse de birotica este foarte important sa se aiba in vedere utilitatea lor. Indiferent cat de mica ar fi, orice cheltuiala inutila poate duce la probleme mari in business.

Stai la curent cu stirile zilei de pe ucoz.ro. Iar daca vrei permis de conducere, incearca www.ChestionareAuto.ro.

Lasă un răspuns