Surfing online

Marketingul virtual a ajuns în zilele noastre piatra de temelie a unei afaceri de succes, un sine qua non al conceptului publicitar. Dincolo de reclama propriu-zisă, cea rezumată la un clip publicitar, sau deja clasicele flyere găsite prin cutiile poștale, pagina virtuală de prezentare, pagina web, a devenit bula de aer necesară oricărui intreprinzător cu spirit de învingător.

Unul din domeniile comerciale ce a luat amploare inclusiv pe internet este cel dedicat vânzărilor de orice fel. Astfel, găsim site-uri de unde putem cumpăra alimente on-line, adidasi de copii, electronice scaune auto sau patuturi de copii. În ultima categorie am găsit un domeniu interesant din punctul meu de vedere, unul ce are căutare din ce în ce mai mare: mobilierul pentru tineret și copii.
elefant_ro logo

Patutul pentru copii este una dintre cele mai dificile alegeri pe care părinții le au de făcut. Multitudinea de oferte îi fac să piardă ore întregi prin magazinele reale sau virtuale. Totuși, părinții cu timp limitat dedicat acestui tip de shopping vor alege site-urile cu adresare directă, cu formă de prezentare profesionistă, fără prea multe clicuri de dat până la produsul căutat. Un astfel de site mi-a sărit în ochi de la prima accesare: www.elefant.ro. Navigarea este clară și simplă, ca aparență: te face să uiți faptul că un site, oricât de prietenos ar fi, are o complexitate internă. La Elefant efectiv urmezi pașii unei căutări reale a unui produs. Variantele se afișează repede, specificațiile sunt clare, iar ceea ce este cel mai important într-un astfel de site, ilustrarea produsului – clară, făcută din mai multe unghiuri și respectă întru totul imaginea produsului original. Planul detaliu este accesibil, iar ofertele și promoțiile își sar în ochi încă din pagina principală.

 Acest magazin online poate fi un exemplu de site gândit în sprijinul cumpărătorului, având perspectiva grijei unui beneficiar al produsului. Nu pierzi mult timp printre pagini, aranjând și rearanjând criterii de căutare. Este tipul site-ului de genul „punct ochit-punct lovit”. Odată hotărât asupra produsului, pașii către finalizarea comenzii sunt clari și simpli: înregistrare cont, detalii facturare și livrare, detalii de plată și confirmarea comenzii. Din acest punct, nu mai rămâne decât să așteptăm coletul!

Stai la curent cu stirile zilei de pe ucoz.ro. Iar daca vrei permis de conducere, incearca www.ChestionareAuto.ro.

Lasă un răspuns