banci straine online cu conturi in euro

Ce sa cauti la un abonament mobil in conditiile in care majoritatea beneficiilor sunt nelimitate?

abonament mobil

Furnizorii de servicii mobile se lupta constant pentru a castiga increderea abonatilor. Odata cu evolutia dispozitivelor mobile au evoluat si nevoile celor care le detin, iar furnizorii de servicii au fost nevoiti sa isi imbunatateasca in mod considerabil ofertele.

O simpla comparatie intre cel mai ieftin abonament mobil din prezent si cel mai ieftin abonament mobil de acum 10 ani dezvaluie diferente uriase. Practic, acum orice convorbire mobila se face fara restrictii de minute, internetul este aproape nelimitat si beneficiile sunt dezvoltate in foarte multe alte directii, oferindu-se chiar si gratuitate in roaming.

Este firesc, asadar, ca orice potential client care are in fata lista companiilor mobile (mobilselskaber liste) si vrea sa achizitioneze cel mai bun abonament mobil sa isi puna o intrebare cat se poate de relevanta: Ce conteaza in prezent la un astfel de abonament? Cu siguranta, nu conteaza minutele sau internetul, care este aproape nelimitat la orice furnizor.

Exista, insa, alte elemente care pot decide cel mai bun abonament mobil si pot inclina balanta in mod considerabil.

Un abonament perfect trebuie sa fie compus din urmatoarele componente

1. Cost. Desi cele mai ieftine abonamente se afla in jurul sumei de 5 euro iar cele mai scumpe rareori depasesc 30 de euro, contractul se face pe 2 ani. Tocmai de aceea, orice client trebuie sa aiba in vedere costul total pe care urmeaza sa il plateasca. Este bine sa se analizeze cu mare atentie nevoile si sa nu se opteze pentru un abonament foarte scump doar pentru ca are beneficii care este posibil sa fie folosite. In momentul in care nevoile cresc, abonamentul poate sa fie intotdeauna imbunatatit.

2. Transparenta. Seriozitatea unui furnizor de servicii de telefonie este data de transparenta. Daca ofertele sunt foarte clare si contractul nu are clauze ascunse, decizia asupra furnizorului poate sa fie una corecta.

3. Fidelitate. Un alt aspect foarte important este ca fidelitatea sa fie rasplatita cu fidelitate. Odata cu trecerea anilor, compania trebuie sa ofere avantaje din ce in ce mai mari pentru clientii vechi. Este un aspect firesc, in conditiile in care ofertele pentru clientii noi cresc si ele frecvent in calitate.

4. Oferte cat mai bune pentru telefoane si alte dispozitive. Posibilitatea de a achizitiona un telefon mobil, o tableta sau chiar un laptop, este unul dintre factorii de decizie in favoarea unui abonament. O oferta buna in acest sens poate sa fie cat se poate de convingatoare. Trebuie sa se acorde atentie ratei la abonamentul pentru mobil (mobilabonnement priser), in conditiile in care unele dispozitive pot fi achizitionate in rate si de asemenea, atentie la durata obligatorie de contract in momentul in care se achizitioneaza un dispozitiv!

5. Suport. Nu in ultimul rand, furnizorul de telefonie mobila trebuie sa ofere suport de foarte buna calitate. Conform celor de la telefony.dk, suportul este foarte important. Acesta trebuie sa fie oferit telefonic, cat mai repede, dar si prin intermediul altor canale, cum ar fi emailul sau chiar chatul.

Partea buna este ca serviciile de telefonie mobila sunt din ce in ce mai buna, indiferent de ce operator vorbim. Totusi, abonamentele pot fi diferentiate in functie de cateva criterii iar cei care doresc sa aiba cel mai bun abonament, este bine sa tina cont de ele.

Stai la curent cu stirile zilei de pe ucoz.ro. Iar daca vrei permis de conducere, incearca www.ChestionareAuto.ro.

Lasă un răspuns