3 tipuri de facilități pe care clienții le apreciază la un restaurant

Diverse couple buyers male female pub bar client pay bill order use cellphone smartphone app near field communication system. Modern fast easy tech NFC contactless payment, food drink industry concept

Fidelizarea clienților unui restaurant este influențată de soluțiile pe care locația respectivă le utilizează într-un mod eficient, pentru ca fluxul de comenzi procesate să fie unul cât mai rapid.

Nimeni nu își dorește să aștepte foarte mult, mai ales atunci când vorbim despre un singur fel de mâncare comandat. De aceea, soluțiile digitale pentru zona de HoReCa permit în prezent reducerea timpilor de comandă și pregătire a produselor, atât în restaurant, cât și pentru livrare.

Află mai multe despre cele mai importante facilități pe care clienții le apreciază la un restaurant, astfel încât să știi ce investiții să realizezi în digitalizarea fluxurilor de lucru, pentru locația ta.

Posibilitatea de a comanda la masă cât mai rapid posibil

Pentru a se putea reduce timpii de așteptare, clienții pot găsi acum pe mese meniuri digitale, astfel încât să plaseze comanda la bucătărie într-un mod independent de suportul ospătarului. Acest beneficiu este esențial mai ales în perioadele de prânz, atunci când supraaglomerarea din restaurant poate afecta viteza de răspuns a celor din echipa de preluare a comenzilor.

Mai mult decât atât, ospătarii pot utiliza o solutie de POS mobil pentru restaurante, astfel încât să nu mai fie nevoiți să revină la dispozitivul plasat în zona barului, pentru a introduce comanda în sistem. Aceasta va fi plasată automat, apărând la bucătărie pe un display, astfel încât să se reducă interacțiunea directă dintre ospătari și cei care pregătesc mâncarea.

Prin toate aceste instrumente digitale, cu funcții simplu de adaptat la dinamica unui restaurant, clienții așteaptă mult mai puțin pentru mâncărurile și băuturile comandate. Astfel, percepția față de locația HoReCa respectivă se poate îmbunătăți, ca urmare a unei experiențe pozitive.

Controlul asupra modalităților de plată de la finalul mesei

Într-o eră a digitalizării, unica opțiune de plată – cea pe bază de cash – îi poate determina pe unii clienți să aleagă alte locații, atunci când merg la masă. Un restaurant cu servicii de top include în oferta de facilități opțiuni de plată variate: cash, prin card, prin telefon sau cashless.

Varianta cashless pentru plata consumației se realizează cu ajutorul unor brățări, oferite clienților. Aceste brățări se pot alimenta cu bani și se utilizează pentru achitarea notei de plată, eliminându-se astfel scenarii precum: așteptarea unui posibil rest, posibilele erori cu un terminal POS de plată prin card sau imposibilitatea de a realiza o plată cu device-ul mobil al clientului.

Posibilitatea de a comanda online mâncare pentru birou si acasă

Prezenta în online este importantă pentru consolidarea poziției, pe un segment atât de dinamic precum HoReCa. Totodată, confortul plasării unei comenzi de mâncare online este înțeles din ce în ce mai mulți clienți ai restaurantelor. Prin urmare, tehnologiile disponibile oferă soluții eficiente pentru preluarea mult mai rapidă a comenzilor.

Un soft de gestiune pentru restaurante permite integrarea în aceeași aplicație a comenzilor preluate cu ajutorul site-ului, precum și a celor primite prin telefon. Mai mult decât atât, dacă o locație este suprasolicitată, comenzile pot fi direcționate cu ajutorul programului software spre o altă unitate din același lanț, pentru fluidizarea procesului de livrare.

Informarea în timp real asupra statusului comenzii reprezintă un diferențiator în piață. De aceea, este important că un restaurant să integreze o astfel de funcție în modulul de comenzi online, astfel încât clienții să cunoască parcursul livrării pe care o așteaptă, de la plasarea comenzii și până la sosirea livratorului.

Este important să înțelegi utilitatea tehnologiei pentru relevanța unui restaurant în piață. Soluțiile digitale permit fidelizarea clienților, asigurând timpi de așteptare mult mai reduși, transparență asupra statusului unei comenzi și o imagine pozitivă asupra brandului. Dacă administrezi un restaurant, asigură-te că adaptezi funcțiile unui soft de gestiune HoReCa la specificul afacerii, pentru a putea aborda într-un mod mult mai eficient fluxurile de comenzi intrate zilnic.

Stai la curent cu stirile zilei de pe ucoz.ro. Iar daca vrei permis de conducere, incearca www.ChestionareAuto.ro.

Lasă un răspuns