Modificarea contractelor de munca in Germania

MODIFICAREA-CONTRACTELOR-DE-MUNCA-IN-GERMANIA

Românii care lucrează în Germania vor putea să încheie de acum înainte contractul de muncă în întregime prin e-mail. Acest lucru se datorează unor modificări legislative care vor intra în vigoare în perioada următoare. Măsura este propusă pentru a veni în sprijinul companiilor germane, care se confruntă cu un exces de birocrație. De aceea, guvernul federal caută soluții prin modificarea contractelor de muncă. Se propune eliminarea obligației pentru angajatori de a furniza contractele de muncă pe suport de hârtie viitorilor angajați. Aceste modificări vor intra în vigoare imediat, afectând și angajații români din Germania. Iată ce trebuie să știe aceștia.

CONTRACTUL DE MUNCĂ ÎNCHEIAT PRIN E-MAIL

Conform acordului, în viitor, termenii și condițiile contractuale pot fi prezentate în totalitate sub formă de text simplu, în loc de a fi înregistrate pe hârtie cu semnătură. Aceasta înseamnă că un contract de muncă ar putea fi încheiat în întregime prin e-mail. Ministrul federal al justiției, Marco Buschmann, a afirmat că acest lucru va fi posibil în viitor, cu condiția ca documentul să fie accesibil angajaților, să poată fi salvat și tipărit, iar angajatorul să primească confirmarea transmiterii și primirii acestuia. Prin urmare, această schimbare va afecta și contractele de muncă temporare. Angajatorii vor fi obligați să furnizeze dovezi scrise doar dacă angajații solicită acest lucru. Aceste modificări vor fi aplicabile tuturor angajaților din Germania, inclusiv celor români care lucrează în această țară.

Informații despre munca sezonierilor în Germania puteți citi aici.

MODIFICAREA CONTRACTELOR DE MUNCĂ PENTRU REDUCEREA BIROCRAȚIEI

„Regulamentul va simplifica viețile cotidiene și, în același timp, va garanta securitatea juridică și protecția intereselor angajaților”, a declarat Irene Mihalic, directorul general al grupului parlamentar al Partidului Verzilor. Katja Mast, deputat SPD, a menționat că soluția propusă va reduce birocrația și, în același timp, va permite solicitarea documentelor justificative în caz de litigiu.

Recent, Cabinetul Federal a introdus Actul IV pentru reducerea birocrației. Ca urmare, formatul electronic va înlocui în curând documentele tipărite în numeroase domenii de reglementare ale Codului civil. Printre altele, legea prevede scurtarea perioadelor de păstrare a copiilor facturilor, extrasele bancare și statelor de plată de la zece la opt ani.

CINE SUNTEM NOI? CU CE NE OCUPĂM ȘI CU CE VĂ PUTEM AJUTA?

Suntem o firmă care ne ocupăm cu de recuperarea taxelor din Austria și Germania. Dacă ați lucrat sau lucrați încă în prezent în Austria sau Germania și aveți nevoie de ajutor în acest sens. Noi vă stăm la dispoziție! Pe blog-ul nostru veți găsi toate informațiile de care aveți nevoie în cazul în care v-ați gândit să încercați lucrul în Austria sau Germania. Noi încercăm să vă oferim informații care vă pot fi de folos în cazul în care aveți de gand să plecați sau sunteți deja în Germania sau Austria.

Ne puteți contacta aici:

  • numărul de telefon:  +40 369 805 805
  • Whatsapp: 0771 441 296
  • e-mail: office@migro.ro

De asemenea cu ajutorul aplicației noastre, îți poți depune singur dosarul la noi. Astfel noi vom putea începe demersurile necesare recuperării taxelor tale din Austria (dacă ai lucrat acolo în ultimii 4 ani).

Stai la curent cu stirile zilei de pe ucoz.ro. Iar daca vrei permis de conducere, incearca www.ChestionareAuto.ro.

Lasă un răspuns