Despre blog – În viziunea lui Sarcasticu

 

Salutare, dragii mei nebuni (cititorii nebunului mare cu blog Locco)! Eu sunt Sarcasticu și dețin unul dintre blog-uri prin blogosfera românească. Mă învârt prin blogosfera românească cu Sarcasticu Blog. Am un „personal branding blog” și încerc să mă „brănduiesc” în diferite domenii. De la SEO, SEM, SMM până la …abstracțiile inevitabile din emisfera mea dreapta a creierului tălâmb pe care-l dețin. Nimic interesant! Toate ca toate, aterizez aici din pură coincidență să scriu ceva. Bine, probabil că nu voi fi alergat cu furcile după ce citiți ce este mai jos. Să încem să… scriem. Ce să și facem!?

Blogging-ul e la fel de greu ca și cum ai încerca să faci bani online. Acum, blogging-ul are din ce în ce mai multă concurență ca oricând. Și în această eră al blogging-ul competitiv nu prea poți bate concurenții „ăia mari” dacă scrii orice lucru pe blog-ul tău. Furnizând conținut util și de înaltă calitate este singurul motiv prin care-ți poți obține succesul în blogging.

Motivele pentru care conținutul tău e o porcărie pe blog.

Ocolești aiurea:

Blogging-ul e o arenă. O arenă de luptă în care toți îți sar la gât imediat cum au ocazia. Un singur click poate determina dacă ești câștigător sau nu în această luptă. Oferind conținut important pentru cititor este exact cel mai important motiv și crucial în această luptă. Cu toate acestea, există o serie de bloggeri care au ocolit acest drum și se cam învârt în jurul cozii. Un cerc vicios, dacă mă întrebi pe mine. Conținutul pe care-l oferă este același și se cam pierde esența blogging-ului. Oferind aceeași idee cu diferite cuvinte nu te face blogger.

Alegi topic-uri proaste:

Ca blogger, te poți bucura de o oportunitate de a alege absolut orice gen de topic vrei, orice subiect există sub soare. Cu toate acestea, nu este suficient să scrii doar ceea ce e placul tău. E foarte vital pentru tine să pui mare importanță și pe preferințele cititorilor. Perspectivele întotdeauna ne sunt prietene în blogging. Un motiv esențial pe care trebuie să-l reții. Se pare că mulți bloggeri cam uită de acest exemplu.

Stilul tău de a scrie e plictisitor!!!

Sunt mulți „bloggeri” care habar n-au să scrie. Din punctul meu de vedere sunt mulți bloggeri care nu știu să-mi acapareze atenția prin ceea ce scriu. Cunosc A-listeri care habar n-au ce înseamnă blogging-ul. Însă, cunosc oameni care pot să-i numesc cu adevărat bloggeri și scriu de N ori mai frumos, mai captivant, mai excitant ca un A-lister. Dar na, blogging-ul la „nivel înalt” este doar marketing și nimic mai mult. Se pare că din nou s-a uitat esențialul în blogging. A-listerii scriu doar pentru publicul lor țintă. De cele mai multe ori sfârșesc prin obținerea de comentarii negative cu privire la conținutul afișat de ei. Te îndemn pe tine, dragul meu blogger, nu uita esențialul blogging-ului în sine. Ceea ce scrii, ceea ce exprimi în scris este crucial.

Nu ești activ

Dacă ești un blogger, care în general absentează de pe scena blogging-ului și ești doar activ o dată pe lună (sau mai rău) atunci e timpul să-ți iei rămas bun de la blog. Îți vei dezamăgi cititorii! Chiar dacă prezinți conținut de calitate excepțional, iei în considerare subiectele și preferințele cititorilor, atât timp cât nu aloci măcar 5 minute pe zi blog-ului și cititorului tău, ei bine, îți fac eu bagajele!

Cu toate că viziunea mea despre blogging e mult mai mare, mă opresc aici. Nu vreau să calc pe coadă diferiți A-listeri. Nu că n-ar fi prima dată când fac asta. Tu, dragul meu cititor, care-i viziunea ta despre blogging? Ce-i blog-ul pentru tine? Cum îl vezi? Ca un jurnal personal? Unealtă de marketing? Un …mijloc de a avea un profit activ sau pasiv? Părerea ta contează pentru mine.

Stai la curent cu stirile zilei de pe ucoz.ro. Iar daca vrei permis de conducere, incearca www.ChestionareAuto.ro.

Lasă un răspuns