Piata automobilelor incepe incet dar sigur sa isi revina. Iar anumite marci sau modele de masini chiar reusesc sa progreseze foarte tare. Este si cazul masinii Hyundai Tucson care pare sa fie din ce in ce mai popular. Cea mai frumoasa performanta care se poate explica destul de usor.
Rezumat:
Un design care atrage atentia
Trebuie sa recunoastem ca designul acestei masini de origine coreeana a fost foarte bine gandit. Principalele puncte distinctive- o semnatura luminoasa care pare ca e una cu calandrul si nervuri foarte bine marcate sau chiar si farurile din spate 3D legate de o banda rosie. Intr-o categorie in care aparenta este cea mai importanta si Peugeot 308 stie si ea cateva lucruri, masina Tucson stie cum sa se distinga fata de celelalte modele.
O prezentare minimalista si ingrijita
Dupa supriza de la exterior, avem o mare surpriza si la interior. Evolutia este destul de vizibila fata de modelele mai vechi. Interiorul mai minimalist si foarte ingrijit pare sa fie o idee foarte buna. Ecranul sau de 10, 25 de inchi este foarte bine pus in valoare in centrul consolei si se integreaza foarte armonios in ansamblu.
Ambianta sa generala ne duce cu gandul la unele masini precum Land Rover, o referinta foarte performanta bine venita. Are si unele elemente grafice precum modelele Audi A4 si Audi Q7. Sunt foarte placute ochiului si vine cu un plus de minimalism pentru ansamblu.
Virtuti familiale
Toata lumea asteapta de la o masina SUv compacta sa fie adaptata famililor. Si in aceasta categiorie, masina Tucson se descurca de minune. Daca o comparam cu alte modele de pe piata, precum Toyota Rav 4, observam ca este cu 10 cm mai mica. Dar in ciuda acestui lucru propune acelasi spatiu si confort la interior.
Portbagajul sau este de 350 dm3 iar scaunele sunt destul de lungi si de confortabile. Deci cei care stau in spate stau foatrte comod.
Ai de ales dintr-o mare varietate de motoare
Tucson propune doar doua motoare electrice. Doua termice pe benzina de 150 de cai si Diesel, de 135 de cai, profitand de o hibridare lejera de 48 V. Si doua veritabile hibride, unul simplu de 230 de cai si o varianta reincarcabila de 265 de cai. Versiunea hibrida simpla este cea care va seduce prin performantele sale si confortul sau la condus. Masina Tucson nu are agilitatatea unui Peugeot 308, dar comportamentul sau este echilibrat si securizant.
Tarife foarte bine studiate
Cu tarife cuprinse intre 29 900 de euro si 49 900 in functie de motor, dar si de finisajele alese, masina are o multime de variante pentru toate gusturile si buzunarele. Tarifele sale sunt modelate dupa modelul lui Kadjar, in timp ce modernitatea si si prestatiile sale globale o plaseaza mai degraba in fata unui 3008. Dar acesta este mai scump.
Masina beneficiaza si de asistenta la condus. Mai ales pe autostrada, care in funcrie de limitarile de viteza si de datele furnizate de GPS va incetini in mod automat masina in curbe