Pentru a creste relevanta unui web site pentru motoarele de cautare, expertul SEO analizeaza modul in care functioneaza algoritmii motoarelor de cautare precum si volumul de cautari al cuvintelor cheie pentru care se urmareste o pozitionare de top. In functie de aceste informatii se concepe strategia de optimizare a siteului. Optimizarea onpage pentru motoarele de cautare implica atat o parte tehnica precum verificarea codului, a prezentarii si a structurii web siteului pentru ca acesta sa corespunda cerintelor motoarelor de cautare si rezolvarea problemelor, care ar putea impiedica programele de indexare ale motoarelor de cautare sa capteze in totalitate web siteul, cat si o parte creativa prin conceperea unui continut unic pentru web site, care sa fie usor indexabil de catre robotii motoarelor de cautare, dar si atragator si interesant pentru utilizatori.
Optimizarea offpage este o alta etapa a procesului de optimizare al unui site si este complementara optimizarii onpage. In mare optimizarea off-page inseamna link building, dar sunt si alte aspecte de luat in seama, cum ar fi interactiunea sociala. Optimizarea offpage pentru motoarele de cautare implica construirea unei retele solide si relevante de linkuri unidirectionale sau multidirectionale. Scopul optimizarii offpage este acela de a atrage cat mai multe voturi pozitive si valoroase din partea altor site-uri din mediul www pentru a urca in paginile de rezultate ale motoarelor de cautare, pentru cuvintele cheie urmarite. Atat optimizarea SEO onpage cat si optimizarea SEO offpage aduc o imbunatatire a traficului, efectul maxim obtinandu-se prin combinatia acestor doua metode de optimizare.
Recomand aici.